Buscar

Estamos realizando la búsqueda. Por favor, espere...

 Detalle Investigador

ANGEL HERRERO CRESPO

  • Publicaciones

    89

  • Proyectos

    30

  • Tesis

    5

 angel.herrero@unican.es

 Edificio de las Facultades de Derecho y Ciencias Económicas y Empresariales. Avda. de los Castros, 56. 39005 Santander

Catedrático de Universidad

Doctor por la Universidad de Cantabria

 Inteligencia De Marketing

 DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS

Áreas de especialidad: COMERCIALIZACION E INVESTIGACION DE MERCADOS

ORCID: 0000-0001-8103-9174

Scopus Author: 57208224856

 Publicaciones  Proyectos  Tesis dirigidas
89 resultados 
    1 de 4  Siguiente  Última

The Effects of Macro and Micro Country Image on Consumer Brand Preferences

Artículo de Revista

Journal of International Consumer Marketing , Volume 34, 2022 - Issue 2, Pages 137-150

 Autoría: MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2022

Webrooming or showrooming, that is the question: explaining omnichannel behavioural intention through the technology acceptance model and exploratory behaviour

Artículo de Revista

Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 26 No. 3, pp. 401-419.

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, NURIA VIEJO FERNÁNDEZ, JESUS COLLADO AGUDO, MARÍA JOSÉ SANZO PÉRREZ

 01/07/2022

Tourism under a life cycle thinking approach: A review of perspectives and new challenges for the tourism sector in the last decades

Artículo de Revista

Science of the Total Environment, 2022, 845, 157261

 Autoría: CRISTINA CAMPOS HERRERO, JARA LASO CORTABITARTE, JORGE CRISTOBAL GARCIA, PERE FULLANA I PALMER, JAUME ALBERTÍ, MARGALIDA FULLANA PUIG, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA MARGALLO BLANCO, RUBEN ALDACO GARCIA

 01/11/2022

In search of the desired sustainable tourism: a review of Life Cycle Assessment (LCA) tourism studies

Artículo de Revista

WIT Transactions on Ecology and the Environment, 2022, 256, 109-120

 Autoría: CRISTINA CAMPOS HERRERO, JARA LASO CORTABITARTE, PERE FULLANA I PALMER, JAUME ALBERTÍ, MARGALIDA FULLANA, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA MARGALLO BLANCO, RUBEN ALDACO GARCIA

 26/07/2022

Model of Teachable Entrepreneurship Competencies (M-TEC): Scale development

Artículo de Revista

The International Journal of Management Education, Volume 19, Issue 1, March 2021, 100392

 Autoría: GERALDINA SILVEYRA, ANGEL HERRERO CRESPO, ANDREA PEREZ RUIZ

 2021

Efecto de la Información Mediática acerca de la Acuicultura sobre la Demanda de Dorada de Cultivo en los Establecimientos Detallistas

Comunicación a Congreso

Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2021 : Jaén, del 8 al 11 de septiembre de 2021

 Autoría: JOSE MANUEL FERNANDEZ POLANCO, ANGEL HERRERO CRESPO

 2021

El proceso de Formación de la Lealtad hacia un Destino Turístico en Tiempos de Pandemia (COVID-19)

Comunicación a Congreso

Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2021 : Jaén, del 8 al 11 de septiembre de 2021

 Autoría: JESUS COLLADO AGUDO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2021

Webroomers y showroomers. Tan diferentes como iguales.

Comunicación a Congreso

Una mirada a la investigación de marketing en Iberoamérica : Congreso Internacional de Marketing - AIM 2021, 12 y 13 de abril de 2021, Cali

 Autoría: NURIA VIEJO FERNÁNDEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, JESUS COLLADO AGUDO, MARÍA JOSÉ SANZO PÉREZ

 2021

Measuring the impact of mass media on consumers purchase of aquaculture products

Comunicación a Congreso

Book of abstracts XXIV European Association of Fisheries Economists (EAFE) Conference, April 2-4 2019, Santiago de Compostela

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, JOSE MANUEL FERNANDEZ POLANCO, JESUS COLLADO AGUDO, ANDREA PEREZ RUIZ, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2021

Potential funders' motivations in reward-based crowdfunding. The influence of project attachment and business viability

Artículo de Revista

Computers in human behavior, Volume 106, May 2020, 106240

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, BLANCA HERNÁNDEZ ORETGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 01/12/2020

Determinants of eWOM on hospitality CSR issues. In Facebook we trust?

Artículo de Revista

Journal of sustainable tourism, Volume 28, 2020 - Issue 10 pp. Pages 1479-1497

 Autoría: ROSA PATRICIA MARTINEZ GARCIA DE LEANIZ, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2020

What, how and when? Exploring the influence of firm-generated content on popularity in a tourism destination context.

Artículo de Revista

Journal of Destination Marketing & Management 18 (2020)100504

 Autoría: BLANCA HERNÁNDEZ-ORTEGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, JOSÉ L. FRANCO

 2020

Determinants of intention to share CSR content on Facebook

Comunicación a Congreso

Sustainability: new challenges for marketing and socioeconomic development (Abstract book) : 19th International Congress on Public and Non-Profit Marketing

 Autoría: ROSA PATRICIA MARTINEZ GARCIA DE LEANIZ, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2020

Citizen Perceptions and Support for Smart City Projects: The Case of "Smart Santander"

Capítulo de libro

Handbook of Research on Smart Territories and Entrepreneurial Ecosystems for Social Innovation and Sustainable Growth

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO

 2020

La Estrategia de Comunicación de las Instituciones Europeas ante las Elecciones Europeas 2019

Capítulo de libro

Experiencias Docentes Innovadoras de Marketing Público y No Lucrativo en la era de la Economía Colaborativa

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2020

Handbook of Research on Smart Territories and Entrepreneurial Ecosystems for Social Innovation and Sustainable Growth

Libro completo

Handbook of Research on Smart Territories and Entrepreneurial Ecosystems for Social Innovation and Sustainable Growth

 Autoría: JESUS MANUEL PALMA RUIZ, JESÚS MANUEL SÁIZ ÁLVAREZ, ANGEL HERRERO CRESPO

 2020

An integrative model of destination brand equity and tourist satisfaction

Artículo de Revista

Current Issues in Tourism, Volume 22, 2019 - Issue 16, Pages 1992-2013

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2019

89 resultados 
    1 de 4  Siguiente  Última

Estamos realizando la búsqueda. Por favor, espere...