Search

Searching. Please wait…

79 resultados 
    1 de 4  Siguiente  Última

A data mining approach for health transport demand

Artículo de Revista

Machine Learning and Knowledge Extraction, 2024, 6(1), 78 - 97

 Autoría: JORGE BLANCO PRIETO, MARINA FERRERAS GONZÁLEZ, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, OSCAR JESUS COSIDO COBOS

 2024

Secondary education teacher training and emotional intelligence: ingredients for attention to diversity in an inclusive school for all

Artículo de Revista

Education sciences, 2023, 13(5), 519

 Autoría: MARIA MERCEDES ARIAS PASTOR, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, JESSICA FERNÁNDEZ-SOLANA, JERÓNIMO J. GONZÁLEZ-BERNAL

 01/05/2023

Redes sociales virtuales e internet, y su uso por los mayores

Artículo de Revista

INFAD Revista de Psicología, 2023, 2(1), 51-58

 Autoría: ANGELA DEL BARRIO FERNANDEZ, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2023

Assessing the relevance of information sources for modelling student performance in a higher mathematics education course

Artículo de Revista

Education Sciences, 2023, 13(6), 555

 Autoría: ADRIÁN PÉREZ SUAY, RICARDO FERRÍS CASTELL, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ANA B. PASCUAL VENTEO

 01/06/2023

Assessing a didactic sequence for computational thinking development in early education using educational robots

Artículo de Revista

Education Sciences, 2023, 13(7), 669

 Autoría: ADRIÁN PÉREZ SUAY, ISMAEL GARCÍA BAYONA, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ANA B. PASCUAL VENTEO

 01/07/2023

Acceptance and intentions of using dynamic geometry software by pre-service primary school teachers

Artículo de Revista

Education Sciences, 2023, 13(7), 661

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ADRIÁN PÉREZ SUAY, PASCUAL D. DIAGO

 01/07/2023

Data-Driven modeling through the Moodle Learning Management System: an empirical study based on a mathematics teaching subject

Artículo de Revista

IEEE Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, 2023, 18(1), 19-27

 Autoría: ADRIÁN PÉREZ SUAY, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, PASCUAL D. DIAGO, ANA B. PASCUAL VENTEO

 01/02/2023

Perceptions and preparedness of secondary teacher trainees to foster inclusive schools for all

Artículo de Revista

Frontiers in Education, 2023, 8, 1242623

 Autoría: MARIA MERCEDES ARIAS PASTOR, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, JESSICA FERNÁNDEZ-SOLANA, JERONIMO JAVIER GONZALEZ BERNAL

 01/11/2023

Artificial intelligence techniques in software design for mathematics education

Capítulo de libro

Handbook of digital resources in mathematics education

 Autoría: JEAN-BAPTISTE LAGRANGE, PHILIPPE R. RICHARD, MARÍA PILAR VÉLEZ, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2023

Validación de un decálogo para la adaptación de applets matemáticos para alumnado con autismo

Comunicación a Congreso

Investigación en Educación Matemática XXVI. SEIEM

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, IRENE POLO BLANCO, ALVARO GARCIA GOMEZ

 2023

Proyecto MATESGG Matemáticas y GeoGebra

Comunicación a Congreso

GeoGebra em Aula: Livro de resumos do XI Dia GeoGebra Iberoamericano

 Autoría: JUAN ANTONIO REYES DELGADO, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2023

Towards an ecosystem for computer-supported geometric reasoning

Artículo de Revista

International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 2022, 53(7), 1701-1710

 Autoría: ZOLTÁN KOVÁCS, TOMAS JESUS RECIO MUÑIZ, PHILIPPE R. RICHARD, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, PILAR VELEZ MELON

 2022

Conceptual model-based approach to teaching multiplication and division word-problem solving to a atudent with autism spectrum disorder

Artículo de Revista

Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2022, 57 (1), 31-43

 Autoría: IRENE POLO BLANCO, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ALICIA BRUNO CASTAÑEDA, MARIA JOSE GONZALEZ LOPEZ

 01/03/2022

A classification of artificial intelligence systems por mathematics education

Capítulo de libro

Mathematics education in the age of artificial intelligence : how artificial intelligence can serve mathematical human learning

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ADRIÁN PÉREZ-SUAY

 2022

Conclusions

Capítulo de libro

Mathematics education in the age of artificial intelligence : how artificial intelligence can serve mathematical human learning

 Autoría: PHILIPPE R. RICHARD, MARÍA PILAR VÉLEZ MELÓN, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2022

Teaching multiplicative word-problem solving to a student with autism spectrum disorder

Comunicación a Congreso

Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol.4)

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, IRENE POLO BLANCO, ALICIA BRUNO

 2022

Learning about student performance from Moodle logs in a higher education context

Comunicación a Congreso

2022 XII International Conference on Virtual Campus (JICV)

 Autoría: ADRIÁN PÉREZ SUAY, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, MARIA PILES, VALERO LAPARRA, ANA B. PASCUAL-VENTEO, ANA B. RUESCAS, ROBERTO FERNANDEZ-MORAN, MARINA MARTÍNEZ GARCÍA, JOSE E. ADSUARA, JULIA AMORÓS, JORDI MUÑOZ-MARÍ, IRENE EPIFANIO, MIGUEL-ÁNGEL FERNÁNDEZ-TORRES

 2022

Intelligent learning management systems: overview and application in mathematics education

Capítulo de libro

Strategy, policy, practice, and governance for AI in higher education institutions

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ADRIÁN PÉREZ-SUAY

 2022

Informal strategies of students with autism spectrum disorder in solving Cartesian product problems

Comunicación a Congreso

Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, IRENE POLO BLANCO, LARA GONZALEZ DE COS, JUNCAL GOÑI CERVERA

 2022

Adaptación de materiales del proyecto MATESGG para alumnado con autismo

Comunicación a Congreso

Investigación en Educación Matemática XXV

 Autoría: CRISTINA GOMEZ CASANUEVA, IRENE POLO BLANCO, MARIA CLAUDIA LAZARO DEL POZO, T. RECIO, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2022

Mathematics education in the age of artificial intelligence : how artificial intelligence can serve mathematical human learning

Libro completo

Mathematics education in the age of artificial intelligence : how artificial intelligence can serve mathematical human learning

 Autoría: PHILIPPE R. RICHARD, MARÍA PILAR VÉLEZ MELÓN, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2022

Development of a short-term prediction system for electricity demand

Artículo de Revista

Dyna, 2021, 96 (3), 285-289

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ALBERTO SALCINES MENEZO, OSCAR JESUS COSIDO COBOS

 01/05/2021

79 resultados 
    1 de 4  Siguiente  Última

Estamos realizando la búsqueda. Por favor, espere...