Buscar

Estamos realizando la búsqueda. Por favor, espere...

 Detalle Investigador

 Publicaciones  Proyectos  Otras actividades
57 resultados 
    1 de 3  Siguiente  Última

Conceptual model-based approach to teaching multiplication and division word-problem solving to a atudent with autism spectrum disorder

Artículo de Revista

Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2022, 57 (1), 31-43

 Autoría: IRENE POLO BLANCO, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ALICIA BRUNO CASTAÑEDA, MARIA JOSE GONZALEZ LOPEZ

 01/03/2022

A classification of artificial intelligence systems por mathematics education

Capítulo de libro

Mathematics education in the age of artificial intelligence : how artificial intelligence can serve mathematical human learning

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ADRIÁN PÉREZ-SUAY

 2022

Conclusions

Capítulo de libro

Mathematics education in the age of artificial intelligence : how artificial intelligence can serve mathematical human learning

 Autoría: PHILIPPE R. RICHARD, MARÍA PILAR VÉLEZ MELÓN, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2022

Mathematics education in the age of artificial intelligence : how artificial intelligence can serve mathematical human learning

Libro completo

Mathematics education in the age of artificial intelligence : how artificial intelligence can serve mathematical human learning

 Autoría: PHILIPPE R. RICHARD, MARÍA PILAR VÉLEZ MELÓN, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2022

Development of a short-term prediction system for electricity demand

Artículo de Revista

Dyna, 2021, 96 (3), 285-289

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ALBERTO SALCINES MENEZO, OSCAR JESUS COSIDO COBOS

 01/05/2021

Secuencias didácticas basadas en geogebra para la enseñanza de la geometría en la educación secundaria

Artículo de Revista

INFAD Revista de Psicología, 2021, 2(1), 531-542

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ANGELA DEL BARRIO FERNANDEZ

 2021

Inteligencia artificial para la didáctica de las matemáticas: resumen y taxonomía

Comunicación a Congreso

Investigación en Educación Matemática XXIV

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, A. PÉREZ-SUAY

 2021

Enseñanza individualizada de matemáticas mediante herramientas de inteligencia artificial en entornos escolares tradicionales

Comunicación a Congreso

Investigación en Educación Matemática XXIV

 Autoría: ALICIA VARELA URIBE, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, ADRIÁN PÉREZ SUAY

 2021

Towards an ecosystem for computer-supported geometric reasoning

Artículo de Revista

International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 2020

 Autoría: ZOLTÁN KOVÁCS, TOMAS JESUS RECIO MUÑIZ, PHILIPPE R . RICHARD, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, PILAR VELEZ MELON

 01/11/2020

Power prediction for electric vehicles using online machine learning

Artículo de Revista

Engineering Applications of Artificial Intelligence Volume 87, January 2020, 103278

 Autoría: STEPHAN RHODE, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, MATTHIAS PFRIEM

 01/01/2020

Multi-channel factor analysis with common and unique factors

Artículo de Revista

IEEE Transactions on Signal Processing, 2020, 68, 113-126

 Autoría: DAVID RAMIREZ GARCIA, LUIS IGNACIO SANTAMARIA CABALLERO, LOUIS L. SCHARF, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2020

Herramientas de Razonamiento Automático en GeoGebra: qué son y para qué sirven

Artículo de Revista

UNIÓN - Revista Iberoamericana de Educación Matemática Vol. 16 Núm. 59. Agosto 2020 Páginas 08-15

 Autoría: TOMAS JESUS RECIO MUÑIZ, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, M. PILAR VÉLEZ

 01/08/2020

TG4 Panel: Virtual reality, artificial intelligence and machine learning for mathematics

Comunicación a Congreso

First Symposium on Artificial Intelligence for Mathematics Education: Book Abstracts (AI4ME 2020), CIEM, Castro Urdiales (Spain), February 28th - March 1st, 2020

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, THEODOSIA PRODROMOU

 2020

Recent advances in machine learning for mathematical reasoning

Comunicación a Congreso

First Symposium on Artificial Intelligence for Mathematics Education: Book Abstracts (AI4ME 2020), CIEM, Castro Urdiales (Spain), February 28th - March 1st, 2020

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2020

First Symposium on Artificial Intelligence for Mathematics Education: Book Abstracts (AI4ME 2020), CIEM, Castro Urdiales (Spain), February 28th - March 1st, 2020

Comunicación a Congreso

First Symposium on Artificial Intelligence for Mathematics Education: Book Abstracts (AI4ME 2020), CIEM, Castro Urdiales (Spain), February 28th - March 1st, 2020

 Autoría: PHILIPPE R. RICHARD, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, M. PILAR VÉLEZ

 2020

Kafnets: Kernel-based non-parametric activation functions for neural networks

Artículo de Revista

Neural Networks, 2019, 110, 19-32

 Autoría: SIMONE SCARDAPANE, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, SIMONE TOTARO, AURELIO UNCINI

 01/02/2019

Analysis and classification of MoCap data by Hilbert space embedding-based distance and multikernel learning

Comunicación a Congreso

Progress in pattern recognition, image analysis, computer vision, and applications: 23rd Iberoamerican Congress: CIARP 2018, Madrid, Spain, November 19-22, 2018, Proceedings

 Autoría: JUAN DIEGO PULGARIN GIRALDO, ANDRÉS MARINO ÁLVAREZ MEZA, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, LUIS IGNACIO SANTAMARIA CABALLERO, GERMÁN CASTELLANOS DOMÍNGUEZ

 2019

La enseñanza de las matemáticas. Indicadores de ansiedad de los estudiantes para maestro

Comunicación a Congreso

Libro de actas del IX Congreso Universitario Internacional sobre la Comunicación en la profesión y en la universidad de hoy: Contenidos, Investigación, Innovación y Docencia ( CUICIID 2019)

 Autoría: STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH

 2019

Risks and opportunities of using fibre optic sensors for long term infrastructure health monitoring systems in an 18 year old installation

Comunicación a Congreso

International Conference on Smart Infrastructure and Construction 2019 (ICSIC): Driving data-informed decision-making, 8-10 July 2019, Cambridge

 Autoría: IGNACIO ROBLES URQUIJO, ANTONIO QUINTELA INCERA, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, DANIELE INAUDI, JOSE MIGUEL LOPEZ HIGUERA

 2019

Instrucción basada en esquemas en la resolución de problemas aditivos de cambio en un estudiante con trastorno del espectro autista

Comunicación a Congreso

Investigación en Educación matemática XXIII : Valladolid. 4, 5 y 6 de septiembre de 2019

 Autoría: IRENE POLO BLANCO, STEVEN JOHAN MARIA VAN VAERENBERGH, A. BRUNO, MARIA JOSE GONZALEZ LOPEZ

 2019

57 resultados 
    1 de 3  Siguiente  Última

Estamos realizando la búsqueda. Por favor, espere...