Search

Searching. Please wait…

JESUS COLLADO AGUDO

  • Publications

    35

  • Projects

    39

  • Thesis

    3

 jesus.collado@unican.es

 Edificio de las Facultades de Derecho y Ciencias Económicas y Empresariales. Avda. de los Castros, 56. 39005 Santander

Profesor Titular de Universidad

Doctor por la Universidad de Cantabria

 Inteligencia De Marketing

 SANTANDER FINANCIAL INSTITUTE SANFI

Specialty areas: COMERCIALIZACION E INVESTIGACION DE MERCADOS

Identifiers

35 results 
    1 of 2  Next  Last

The adoption of a smart destination model by tourism companies: an ecosystem approach

Article

Journal of Destination Marketing and Management, 2023, 28, 100783

 Authorship: JESUS COLLADO AGUDO, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 19/05/2023

Social media: an essential capability for business effectiveness?

Article

Electronic Journal of Information Systems in Developing Countries, 2023. 89(29), e12221

 Authorship: ISABEL RODRIGUEZ GUTIÉRREZ, MARÍA DEL PILAR PASTOR PÉREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 01/03/2023

Comparing consumer intention to purchase ethical fashion cross-culturally

Conference object

Proceedings of the European Marketing Academy, 2023, 112860

 Authorship: ANDREA PEREZ RUIZ, JESUS COLLADO AGUDO, TING CHI LIU

 2023

The role of managers in corporate change management: a bibliometric review

Article

Sustainability, 2023, 15(14), 10811

 Authorship: ÁNGEL GUTIÉRREZ IÑIGUEZ, JESUS COLLADO AGUDO, JOSEP RIALP CRIADO

 2023

From Corporate Social Responsibility to Corporate Sustainability? A response from data science and the tourism sector in Spain

Conference object

International Conference on CSR, Sustainability, Ethics and Governance: Towards an ESG World

 Authorship: MARIA FERNANDA BERNAL SALAZAR, ELISA PILAR BARAIBAR DIEZ, JESUS COLLADO AGUDO

 2023

Webrooming or showrooming, that is the question: explaining omnichannel behavioural intention through the technology acceptance model and exploratory behaviour

Article

Journal of Fashion Marketing and Management, 2022, 26(3), 401-419

 Authorship: ANGEL HERRERO CRESPO, NURIA VIEJO FERNÁNDEZ, JESUS COLLADO AGUDO, MARIA JOSE SANZO PEREZ

 01/07/2022

El papel de los mánagers en la gestión del cambio empresarial: una propuesta de clasificación de la literatura

Book part

Consumer-First Marketing: "cuidar al cliente" como leitmotiv empresarial

 Authorship: ANGEL DOMINGO GUTIERREZ IÑIGUEZ, JESUS COLLADO AGUDO

 2022

The importance of knowledge and trust for ethical fashion consumption

Article

Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2021, 33(5), 1175-1194

 Authorship: YONGDAN LIU, MATTHEW TINGCHI LIU, ANDREA PEREZ RUIZ, WILCO CHAN, JESUS COLLADO AGUDO, ZIYING MO

 01/04/2021

Webroomers y showroomers. Tan diferentes como iguales.

Conference object

Una mirada a la investigación de marketing en Iberoamérica : Congreso Internacional de Marketing - AIM 2021, 12 y 13 de abril de 2021, Cali

 Authorship: NURIA VIEJO FERNÁNDEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, JESUS COLLADO AGUDO, MARÍA JOSÉ SANZO PÉREZ

 2021

Measuring the impact of mass media on consumers purchase of aquaculture products

Conference object

Book of abstracts XXIV European Association of Fisheries Economists (EAFE) Conference, April 2-4 2019, Santiago de Compostela

 Authorship: ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, JOSE MANUEL FERNANDEZ POLANCO, JESUS COLLADO AGUDO, ANDREA PEREZ RUIZ, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2021

Webbroomers versus showroomers: ¿Dos caras de la misma moneda?

Conference object

Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2019 : Cáceres, del 11 al 13 de septiembre de 2019

 Authorship: ANGEL HERRERO CRESPO, JESUS COLLADO AGUDO, MARÍA JOSÉ SANZO, NURIA VIEJO

 2019

Aspectos sociales y medioambientales en el consumo de moda sostenible, ¿qué pesa más?

Conference object

Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2019 : Cáceres, del 11 al 13 de septiembre de 2019

 Authorship: ANDREA PEREZ RUIZ, JESUS COLLADO AGUDO

 2019

Vinculación de las prácticas académicas y los trabajos fin de máster para una formación de mayor valor para los estudiantes de posgrado

Conference object

FECIES 2019: Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior XVI FECIES: Libro de actas

 Authorship: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 2019

Market orientation and SNS adoption for marketing purposes in hospitality microenterprises

Article

Journal of Hospitality and Tourism Management, 2018, 34, 2018, 30-40

 Authorship: ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 01/03/2018

Determinantes de la intención de crecimiento de las PYMES: análisis desde la perspectiva de los gerentes o dueños

Conference object

Actas del XXIX Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2017 : Sevilla 6-8 de diciembre

 Authorship: MOISÉS CARBAJAL MARRÓN, JESUS COLLADO AGUDO, ANGEL HERRERO CRESPO

 2017

Efecto de la orientación al mercado, la capacidad de redes y la orientación emprendedora en el desempeño internacional de las PYMES

Conference object

Actas del XXIX Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2017 : Sevilla 6-8 de diciembre

 Authorship: ALEXANDRA SOLANO ACOSTA, ANGEL HERRERO CRESPO, JESUS COLLADO AGUDO

 2017

35 results 
    1 of 2  Next  Last

Searching. Please wait…