Buscar

ANGEL HERRERO CRESPO

  • Publicaciones

    53

  • Proyectos

    23

  • Tesis

    5

 angel.herrero@unican.es

 Edificio de las Facultades de Derecho y Ciencias Económicas y Empresariales. Avda. de los Castros, 56. 39005 Santander

Catedrático de Universidad

Doctor por la Universidad de Cantabria

 INTELIGENCIA DE MARKETING

 DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS

 Publicaciones  Proyectos  Tesis dirigidas
Año de publicación

    1 de 3  Siguiente   Última
Potential funders' motivations in reward-based crowdfunding. The influence of project attachment and business viability

Artículo de Revista

Computers in human behavior, Volume 106, May 2020, 106240

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, BLANCA HERNÁNDEZ ORETGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 01/12/2020

Determinants of eWOM on hospitality CSR issues. In Facebook we trust?

Artículo de Revista

Journal of sustainable tourism, Volume 28, 2020 - Issue 10 pp. Pages 1479-1497

 Autoría: ROSA PATRICIA MARTINEZ GARCIA DE LEANIZ, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2020

What, how and when? Exploring the influence of firm-generated content on popularity in a tourism destination context.

Artículo de Revista

Journal of Destination Marketing & Management 18 (2020)100504

 Autoría: BLANCA HERNÁNDEZ-ORTEGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, JOSÉ L. FRANCO

 2020

An integrative model of destination brand equity and tourist satisfaction

Artículo de Revista

Current Issues in Tourism, Volume 22, 2019 - Issue 16, Pages 1992-2013

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2019

Auditing and credit granting to SMEs: an integrative perceptual model

Artículo de Revista

Managerial Auditing Journal, Volume 35, Issue 1, 6 January 2019, Pages 152-174

 Autoría: ESTEFANIA PALAZUELOS COBO, ANGEL HERRERO CRESPO, JAVIER MONTOYA DEL CORTE

 2019

¿Qué factores explican la intención de generar boca-oreja electrónico sobre noticias de RSC?

Comunicación a Congreso

¿Qué factores explican la intención de generar boca-oreja electrónico sobre noticias de RSC?

 Autoría: MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, ROSA PATRICIA MARTINEZ GARCIA DE LEANIZ

 2019

Webbroomers versus showroomers: ¿Dos caras de la misma moneda?

Comunicación a Congreso

Webbroomers versus showroomers: ¿Dos caras de la misma moneda?

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, JESUS COLLADO AGUDO, MARÍA JOSÉ SANZO, NURIA VIEJO

 2019

Efectos de la macro y micro imagen en España en la formación de las preferencias de los ciudadanos europeos hacia las marcas españolas de ropa y vino

Comunicación a Congreso

Efectos de la macro y micro imagen en España en la formación de las preferencias de los ciudadanos europeos hacia las marcas españolas de ropa y vino

 Autoría: MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2019

Influence of Business Incubators Performance on Entrepreneurial Intentions and Its Antecedents during the Pre-incubation Stage

Artículo de Revista

Entrepreneurship research journal, Volumen: 8 Número: 2,

 Autoría: KARLA ROXANA GIORDANO MARTÍNEZ, ANA FERNANDEZ LAVIADA, ANGEL HERRERO CRESPO

 01/03/2018

Market orientation and SNS adoption for marketing purposes in hospitality microenterprises

Artículo de Revista

Journal of Hospitality and Tourism Management, Volume 34, March 2018, Pages 30-40

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 01/03/2018

Effect of market orientation, network capability and entrepreneurial orientation on international performance of small and medium enterprises (SMEs)

Artículo de Revista

International Business Review Volume 27, Issue 6, December 2018, Pages 1128-1140

 Autoría: ALEXANDRA SOLANO ACOSTA, ANGEL HERRERO CRESPO, JESUS COLLADO AGUDO

 01/12/2018

Explaining residents' attitudes towards tourism and tourists: A new approach based on brand theory

Artículo de Revista

International Journal of Tourism Research, Volume20, Issue 6 November/December 2018 Pages 738-747

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, ANDREA PEREZ RUIZ

 01/12/2018

The role of environmental CSR practices on the formation of behavioral intentions in a certified hotel context: Exploring the moderating effect of customer involvement in the buying process

Comunicación a Congreso

The role of environmental CSR practices on the formation of behavioral intentions in a certified hotel context: Exploring the moderating effect of customer involvement in the buying process

 Autoría: ROSA PATRICIA MARTINEZ GARCIA DE LEANIZ, ANGEL HERRERO CRESPO, RAQUEL GOMEZ LOPEZ

 2018

Proposal of a Comprehensive Model of Entrepreneurship Competencies (MEC): Literature Review and Theoretical Foundations

Capítulo de libro

Proposal of a Comprehensive Model of Entrepreneurship Competencies (MEC): Literature Review and Theoretical Foundations

 Autoría: GERALDINA SYLVEIRA, ANGEL HERRERO CRESPO, ANDREA PEREZ RUIZ

 2018

    1 de 3  Siguiente   Última

Estamos realizando la búsqueda. Por favor, espere...