Buscar

Estamos realizando la búsqueda. Por favor, espere...

Innovación docente en materias geo-tecnológicas. Experiencia TIGame en la Universidad de Cantabria (España)

Abstract: This study is framed in the V and VI calls for teaching innovation projects of the Universidad de Cantabria (Spain). After incorporating gamification methods and short videos in teaching Geo-technologies, our results demonstrate the high degree of satisfaction of participating students in the innovation project, reaching an average of 4.45 over 5.0 and the competences and teaching goals of the subject were satisfactorily achieved. The experience is exportable to other teaching contexts without specific funding needs.

 Autoría: de Cos-Guerra O., Pérez-Díaz S.,

 Fuente: Human Review. International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, 2022, 11 (Monográfico: ICT and its applications beyond communication = Las TIC y sus aplicaciones más allá de la comunicación)

 Editorial: GKA Ediciones - Eagora

 Fecha de publicación: 12/12/2022

 Nº de páginas: 14

 Tipo de publicación: Artículo de Revista

 DOI: 10.37467/revhuman.v11.3945

 ISSN: 2695-9623