Search

Searching. Please wait…

HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

  • Publications

    47

  • Projects

    40

  • Thesis

    2

 hector.sanmartin@unican.es

 Edificio de las Facultades de Derecho y Ciencias Económicas y Empresariales. Avda. de los Castros, 56. 39005 Santander

Catedrático de Universidad

Doctor por la Universidad de Cantabria

 Inteligencia De Marketing

 DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS

Specialty areas: COMERCIALIZACION E INVESTIGACION DE MERCADOS

Identifiers

47 results 
    1 of 2  Next  Last

The adoption of a smart destination model by tourism companies: an ecosystem approach

Article

Journal of Destination Marketing and Management, 2023, 28, 100783

 Authorship: JESUS COLLADO AGUDO, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 19/05/2023

Social Consciousness and Perceived Risk as Drivers of Crowdfunding as a Socially Responsible Investment in Tourism

Article

Journal of Travel Research, 2021, Vol. 60(1) 16?30

 Authorship: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, BLANCA HERNÁNDEZ

 01/01/2021

El proceso de Formación de la Lealtad hacia un Destino Turístico en Tiempos de Pandemia (COVID-19)

Conference object

Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2021 : Jaén, del 8 al 11 de septiembre de 2021

 Authorship: JESUS COLLADO AGUDO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2021

Measuring the impact of mass media on consumers purchase of aquaculture products

Conference object

Book of abstracts XXIV European Association of Fisheries Economists (EAFE) Conference, April 2-4 2019, Santiago de Compostela

 Authorship: ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, JOSE MANUEL FERNANDEZ POLANCO, JESUS COLLADO AGUDO, ANDREA PEREZ RUIZ, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2021

Potential funders' motivations in reward-based crowdfunding. The influence of project attachment and business viability

Article

Computers in Human Behavior, 202, 106, 106240

 Authorship: ANGEL HERRERO CRESPO, BLANCA HERNÁNDEZ ORETGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 01/12/2020

What, how and when? Exploring the influence of firm-generated content on popularity in a tourism destination context.

Article

Journal of Destination Marketing & Management 18 (2020)100504

 Authorship: BLANCA HERNÁNDEZ-ORTEGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, JOSÉ L. FRANCO

 2020

Citizen Perceptions and Support for Smart City Projects: The Case of "Smart Santander"

Book part

Handbook of Research on Smart Territories and Entrepreneurial Ecosystems for Social Innovation and Sustainable Growth

 Authorship: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO

 2020

Vinculación de las prácticas académicas y los trabajos fin de máster para una formación de mayor valor para los estudiantes de posgrado

Conference object

FECIES 2019: Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior XVI FECIES: Libro de actas

 Authorship: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 2019

Market orientation and SNS adoption for marketing purposes in hospitality microenterprises

Article

Journal of Hospitality and Tourism Management, 2018, 34, 2018, 30-40

 Authorship: ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 01/03/2018

El aprendizaje centrado en emprendimiento como nueva técnica didáctica

Book part

El emprendimiento: una aproximación internacional al desarrollo económico

 Authorship: RAFAELA BUECKMANN DIEGOLI, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2017

47 results 
    1 of 2  Next  Last

Searching. Please wait…