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Detalle Investigador

HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

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    2

 hector.sanmartin@unican.es

 Edificio de las Facultades de Derecho y Ciencias Económicas y Empresariales. Avda. de los Castros, 56. 39005 Santander

Profesor Titular de Universidad

Doctor por la Universidad de Cantabria

 Inteligencia De Marketing

 DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS

Áreas de especialidad: COMERCIALIZACION E INVESTIGACION DE MERCADOS

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The Effects of Macro and Micro Country Image on Consumer Brand Preferences

Artículo de Revista

Journal of International Consumer Marketing, 2022, 34(2), 137-150

 Autoría: MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2022

The development of entrepreneurial alertness in undergraduate students

Artículo de Revista

Education + Training, Vol. 63 No. 7/8, pp. 1015-1026

 Autoría: RAFAELA BUECKMANN-DIEGOLI, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2021

Social Consciousness and Perceived Risk as Drivers of Crowdfunding as a Socially Responsible Investment in Tourism

Artículo de Revista

Journal of Travel Research, 2021, Vol. 60(1) 16?30

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, BLANCA HERNÁNDEZ

 01/01/2021

El proceso de Formación de la Lealtad hacia un Destino Turístico en Tiempos de Pandemia (COVID-19)

Comunicación a Congreso

Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2021 : Jaén, del 8 al 11 de septiembre de 2021

 Autoría: JESUS COLLADO AGUDO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2021

Measuring the impact of mass media on consumers purchase of aquaculture products

Comunicación a Congreso

Book of abstracts XXIV European Association of Fisheries Economists (EAFE) Conference, April 2-4 2019, Santiago de Compostela

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, JOSE MANUEL FERNANDEZ POLANCO, JESUS COLLADO AGUDO, ANDREA PEREZ RUIZ, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2021

Citizen Perceptions and Support for Smart City Projects: The Case of "Smart Santander"

Capítulo de libro

Handbook of Research on Smart Territories and Entrepreneurial Ecosystems for Social Innovation and Sustainable Growth

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO

 2020

What, how and when? Exploring the influence of firm-generated content on popularity in a tourism destination context.

Artículo de Revista

Journal of Destination Marketing & Management 18 (2020)100504

 Autoría: BLANCA HERNÁNDEZ-ORTEGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, JOSÉ L. FRANCO

 2020

Potential funders' motivations in reward-based crowdfunding. The influence of project attachment and business viability

Artículo de Revista

Computers in Human Behavior, 202, 106, 106240

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, BLANCA HERNÁNDEZ ORETGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 01/12/2020

An integrative model of destination brand equity and tourist satisfaction

Artículo de Revista

Current Issues in Tourism, Volume 22, 2019 - Issue 16, Pages 1992-2013

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2019

Efectos de la macro y micro imagen en España en la formación de las preferencias de los ciudadanos europeos hacia las marcas españolas de ropa y vino

Comunicación a Congreso

Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2019 : Cáceres, del 11 al 13 de septiembre de 2019

 Autoría: MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2019

Vinculación de las prácticas académicas y los trabajos fin de máster para una formación de mayor valor para los estudiantes de posgrado

Comunicación a Congreso

FECIES 2019: Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior XVI FECIES: Libro de actas

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 2019

Explaining residents' attitudes towards tourism and tourists: A new approach based on brand theory

Artículo de Revista

International Journal of Tourism Research, Volume20, Issue 6 November/December 2018 Pages 738-747

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, ANDREA PEREZ RUIZ

 01/12/2018

Market orientation and SNS adoption for marketing purposes in hospitality microenterprises

Artículo de Revista

Journal of Hospitality and Tourism Management, 2018, 34, 2018, 30-40

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 01/03/2018

El aprendizaje centrado en emprendimiento como nueva técnica didáctica

Capítulo de libro

El emprendimiento: una aproximación internacional al desarrollo económico

 Autoría: RAFAELA BUECKMANN DIEGOLI, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2017

El perfil del emprendedor social híbrido: una comparativa con el emprendimiento tradicional y el social sin fines de lucro

Capítulo de libro

El emprendimiento: una aproximación internacional al desarrollo económico

 Autoría: JOSÉ MANUEL MARABOTO QUEPONS, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2017

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