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Detalle Investigador

MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

  • Publications

    82

  • Projects

    39

  • Thesis

    2

 mariadelmar.garcia@unican.es

 Edificio de las Facultades de Derecho y Ciencias Económicas y Empresariales. Avda. de los Castros, 56. 39005 Santander

Catedrático de Universidad

Doctor en Ciencias Económicas y Empresariales (Empresariales)

 Inteligencia De Marketing

 DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS

Specialty areas: COMERCIALIZACION E INVESTIGACION DE MERCADOS

Identifiers

 Publications  Projects  Supervised Theses
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Doing good does not always lead to doing well: the corrective, compensating and cultivating goodwill CSR effects on brand defense

Article

Current Issues in Tourism, 2023, 26(20), 3397-3410

 Authorship: AHMAD ALJARAH, BLEND IBRAHIM, EVA LAHUERTA-OTERO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2023

¡Soy sostenible!: intención de compartir un post sobre una iniciativa medioambiental de un destino turístico

Conference object

Actas del 33 Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2022 : Valencia del 7 al 9 de spetiembre de 2022

 Authorship: MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, ROSA PATRICIA MARTINEZ GARCIA DE LEANIZ

 2022

CSR communication on Facebook: attitude towards the company and intention to share

Article

International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 33 No. 4, pp. 1391-1411.

 Authorship: MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, ROSA PATRICIA MARTINEZ GARCIA DE LEANIZ

 2021

Elección del canal de comunicación para mensajes de responsabilidad social empresarial: web corporativa vs prensa digital

Conference object

Avances científicos en el estudio del Marketing : Libro de Abstracts. 5th On/Off International Conference in Marketing Decision Making Medellín, 19-20 de octubre de 2020

 Authorship: ANDREA PEREZ RUIZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2021

El proceso de Formación de la Lealtad hacia un Destino Turístico en Tiempos de Pandemia (COVID-19)

Conference object

Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2021 : Jaén, del 8 al 11 de septiembre de 2021

 Authorship: JESUS COLLADO AGUDO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2021

Information specificity, social topic awareness and message authenticity in CSR communication

Article

Journal of Communication Management, 2020, Vol. 24 No. 1, pp. 31-48

 Authorship: ANDREA PEREZ RUIZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, MATTHEW T. LIU

 2020

Market reactions to CSR news in different industries

Article

Corporate Communications, 2020 Vol. 25 No. 2, pp. 243-261

 Authorship: ANDREA PEREZ RUIZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, CARLOS LOPEZ GUTIERREZ

 2020

Determinants of intention to share CSR content on Facebook

Conference object

Sustainability: new challenges for marketing and socioeconomic development (Abstract book) : 19th International Congress on Public and Non-Profit Marketing

 Authorship: ROSA PATRICIA MARTINEZ GARCIA DE LEANIZ, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2020

Citizen Perceptions and Support for Smart City Projects: The Case of "Smart Santander"

Book part

Handbook of Research on Smart Territories and Entrepreneurial Ecosystems for Social Innovation and Sustainable Growth

 Authorship: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO

 2020

La Estrategia de Comunicación de las Instituciones Europeas ante las Elecciones Europeas 2019

Book part

Experiencias Docentes Innovadoras de Marketing Público y No Lucrativo en la era de la Economía Colaborativa

 Authorship: ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2020

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