Buscar

Estamos realizando la búsqueda. Por favor, espere...

 Detalle Investigador

HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

  • Publicaciones

    33

  • Proyectos

    26

  • Tesis

    2

 hector.sanmartin@unican.es

 Edificio de las Facultades de Derecho y Ciencias Económicas y Empresariales. Avda. de los Castros, 56. 39005 Santander

Profesor Titular de Universidad

Doctor por la Universidad de Cantabria

 INTELIGENCIA DE MARKETING

 DEPARTAMENTO DE ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS

Áreas de especialidad: COMERCIALIZACION E INVESTIGACION DE MERCADOS

Scopus Author: 12143947800

 Publicaciones  Proyectos  Tesis dirigidas  Otras actividades
33 resultados 
    1 de 2  Siguiente  Última

Social Consciousness and Perceived Risk as Drivers of Crowdfunding as a Socially Responsible Investment in Tourism

Artículo de Revista

Journal of Travel Research, 2021, Vol. 60(1) 16?30

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, BLANCA HERNÁNDEZ

 01/01/2021

Potential funders' motivations in reward-based crowdfunding. The influence of project attachment and business viability

Artículo de Revista

Computers in human behavior, Volume 106, May 2020, 106240

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, BLANCA HERNÁNDEZ ORETGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 01/12/2020

The development of entrepreneurial alertness in undergraduate students

Artículo de Revista

Education + Training, Publication date: 6 February 2020. online

 Autoría: RAFAELA BUECKMANN-DIEGOLI, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2020

What, how and when? Exploring the influence of firm-generated content on popularity in a tourism destination context.

Artículo de Revista

Journal of Destination Marketing & Management 18 (2020)100504

 Autoría: BLANCA HERNÁNDEZ-ORTEGA, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, JOSÉ L. FRANCO

 2020

Citizen Perceptions and Support for Smart City Projects: The Case of "Smart Santander"

Capítulo de libro

Handbook of Research on Smart Territories and Entrepreneurial Ecosystems for Social Innovation and Sustainable Growth

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO

 2020

An integrative model of destination brand equity and tourist satisfaction

Artículo de Revista

Current Issues in Tourism, Volume 22, 2019 - Issue 16, Pages 1992-2013

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, ANGEL HERRERO CRESPO, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2019

Efectos de la macro y micro imagen en España en la formación de las preferencias de los ciudadanos europeos hacia las marcas españolas de ropa y vino

Comunicación a Congreso

Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2019 : Cáceres, del 11 al 13 de septiembre de 2019

 Autoría: MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2019

Vinculación de las prácticas académicas y los trabajos fin de máster para una formación de mayor valor para los estudiantes de posgrado

Comunicación a Congreso

FECIES 2019: Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior XVI FECIES: Libro de actas

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 2019

Market orientation and SNS adoption for marketing purposes in hospitality microenterprises

Artículo de Revista

Journal of Hospitality and Tourism Management, Volume 34, March 2018, Pages 30-40

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, JESUS COLLADO AGUDO

 01/03/2018

Explaining residents' attitudes towards tourism and tourists: A new approach based on brand theory

Artículo de Revista

International Journal of Tourism Research, Volume20, Issue 6 November/December 2018 Pages 738-747

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO, ANDREA PEREZ RUIZ

 01/12/2018

El aprendizaje centrado en emprendimiento como nueva técnica didáctica

Capítulo de libro

El emprendimiento: una aproximación internacional al desarrollo económico

 Autoría: RAFAELA BUECKMANN DIEGOLI, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2017

El perfil del emprendedor social híbrido : una comparativa con el emprendimiento tradicional y el social sin fines de lucro

Capítulo de libro

El emprendimiento: una aproximación internacional al desarrollo económico

 Autoría: JOSÉ MANUEL MARABOTO QUEPONS, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ

 2017

Studying the Residents´ Attitudes and their Behaviors supporting Tourism in Destination Communities.

Comunicación a Congreso

XXVIII Congreso Nacional de Marketing, AEMARK 2016: León, del 7 al 9 de septiembre de 2016

 Autoría: HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ, ANGEL HERRERO CRESPO

 2016

Explaining the Use of Social Network Sites to Share Tourist Experiences through the UTAUT2.

Comunicación a Congreso

XXVIII Congreso Nacional de Marketing, AEMARK 2016: León, del 7 al 9 de septiembre de 2016

 Autoría: ANGEL HERRERO CRESPO, HECTOR SAN MARTIN GUTIERREZ, MARIA DEL MAR GARCIA DE LOS SALMONES SANCHEZ

 2016

33 resultados 
    1 de 2  Siguiente  Última

Estamos realizando la búsqueda. Por favor, espere...